avond 3 - Reisverslag uit Voorhof, Nederland van Kruithuis2015 - WaarBenJij.nu avond 3 - Reisverslag uit Voorhof, Nederland van Kruithuis2015 - WaarBenJij.nu

avond 3

24 September 2015 | Nederland, Voorhof

Dag 3
We gingen in de avond BBQen. dat was gezellig na het eten begon de disco iets later begon ook de bonte avond. Het was heel leuk. Ook mede door de DJs Jelle en Ben. Bijna iedereen deed een act. Sommige gingen dansen en sommige deden een toneel stukje. Als laatste deed de leiding nog een act. Er werd ook chocola gestrooid bij de act van de leiding. Na de bonte avond moesten we naar bed. Maar niemand wou. En we wisten dat de jongens zouden komen. Toen de begeleiding sliep kwamen de jongens gelukkig maar. Helaas kwamen de juffen al snel en toen moesten de jongens weg. Een paar jongens verstopten zich onder de bedden. Iedereen protesteerde maar toch moesten ze helaas weg.

Nancy, Anna, Zerin, Sam en Sem

• 24 September 2015 - 11:48

Paola:

Wat een hoop lol hebben jullie met elkaar