avond 1 - Reisverslag uit Voorhof, Nederland van Kruithuis2015 - WaarBenJij.nu avond 1 - Reisverslag uit Voorhof, Nederland van Kruithuis2015 - WaarBenJij.nu

avond 1

22 September 2015 | Nederland, Voorhof

Kamp groep 8 avond 1
'S avonds aten we groene spaghetti dat was lekker met de saus! Als toetje aten we ananas, aardbeien en frambozen met vla. Daarna hadden we even een momentje voor ons zelf in die tijd hadden de leiding een spel klaar gezet Het chaosspel. Dat ging zo : de jury zij welk nummer je moest zoeken op dat nummer stonden opdrachten die een grote chaos veroorzaakte. Daarna deden we het dierengeluidenspel. Elke post maakte een dierengeluid dat je moest zoeken. Toen we daar mee klaar waren gingen we met zijn alle rond het kampvuur zitten. En ging de leiding een spookverhaal vertellen. Daarna gingen we lekker naar bed. Welterusten.

Lara, Floor, Jeroen, Luc, Jesse en Iris

• 22 September 2015 - 11:06

Wieteke:

Nou zo te horen hebben jullie het prima naar jullie zin en worden jullie lekker bezig gehouden! En een kampvuur, wat gezellig! En ik ben benieuwd hoeveel uurtjes jullie vannacht geslapen hebben.....

• 22 September 2015 - 11:31

Marlène:

Hulkspagetti en toetjes met frambozen en aardbeien....jullie hebben het daar prima voor elkaar!
    Wat schrijven jullie leuke verslagen! Zo beleven wij jullie kamp een beetje mee!
    Griezelen bij het kampvuur....de eerste geslaagde kampdag zit er voor jullie op!
    Heel veel plezier nog voor jullie allemaal!

• 22 September 2015 - 16:50

Patricia:

Leuke verhalen van jullie. Hebben jullie wel geslapen vannacht!Ben benieuwd naar de kleur van het eten vanavond!!

• 22 September 2015 - 19:37

Angelique:

Wat lees ik een heerlijke eerste dag van jullie :-) Ik hoop dat vandaag ook zo super is geweest.